Λίγο παραπάνω ελαιόλαδο πόσο πειράζει;

Λίγο παραπάνω ελαιόλαδο πόσο πειράζει;

Λίγο παραπάνω ελαιόλαδο πόσο πειράζει; 1200 1200 admin

Το ελαιόλαδο είναι βασικό στοιχείο της Μεσογειακής Διατροφής και η χώρα μας παράγει μια από τις καλύτερες ποιότητες ελαιόλαδου ανά τον κόσμο.
Είναι πηγή μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, των βιταμινών A,D,E,K, καθώς και πληθώρας πολυφαινολών. Έχει έντονη αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτική δράση. Αποτρέπει τη φλεγμονή, το γήρας, τη νόσο, τη δημιουργία αθηρωματικής πλάκας. Έχει θετική δράση στον έλεγχο του διαβήτη και του Αλτσχάιμερ.
Πολλά θετικά!!
Το προσθέτουμε στο μαγείρεμα (καλό θα ήταν στο τέλος) και στις σαλάτες. Ιδίως στις σαλάτες! Κάνουμε υπέροχα dressings με βάση το ελαιόλαδο!
Το ελαιόλαδο, όπως και όλα τα έλαια, είναι συμπυκνωμένη μορφή ενέργειας.
👉 Τo 1 γραμμάριο αποδίδει 9 θερμίδες. Το 1 κουτάλι σούπας αποδίδει 135 θερμίδες, τα 2 κουτάλια σούπας 270 θερμίδες και τα 4 κουτάλια σούπας 540 θερμίδες.
Πολύ εύκολα όλοι μας καταναλώνουμε στο φαγητό και τη σαλάτα πολύ περισσότερο από 4 κουτάλια σούπας ελαιόλαδο ημερησίως. Μεγάλη πρόσληψη θερμίδων!
Την επόμενη φορά λοιπόν που θα θελήσετε να φάτε μια μεγάλη σαλάτα ως ελαφρύ βραδινό, φροντίστε να μην προσθέσετε πλουσιοπάροχα ελαιόλαδο, αλλά να το μετρήσετε και να μην ξεπεράσετε τις 2 κουταλιές τις σούπας!

    Προτιμήσεις απορρήτου

    Όταν επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας, ενδέχεται να αποθηκεύει πληροφορίες μέσω του προγράμματος περιήγησής σας από συγκεκριμένες υπηρεσίες, συνήθως με τη μορφή cookie. Εδώ μπορείτε να αλλάξετε τις προτιμήσεις απορρήτου σας. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αποκλεισμός ορισμένων τύπων cookie μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας και στις υπηρεσίες που μπορούμε να προσφέρουμε.

    Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
    Click to enable/disable Google Fonts.
    Click to enable/disable Google Maps.
    Click to enable/disable video embeds.
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη.