Διατροφή στην εμμηνόπαυση

Αν είστε γυναίκα άνω των 40, θα έχετε σίγουρα παρατηρήσει κάποιες αλλαγές στο σώμα σας. Ίσως κάποια επιπλέον κιλά που δεν λένε να φύγουν, εξάψεις, αυξημένη πίεση, αλλαγή στην κατανομή του λιπώδης ιστού, διακυμάνσεις στη διάθεση … Αυτές οι αλλαγές στο σώμα και τη διάθεση σας, οφείλονται στις πολλές ορμονικές αλλαγές που συμβαίνουν καθώς πλησιάζετε όλο και πιο κοντά στην εμμηνόπαυση. Η εμμηνόπαυση διαρκεί συνήθως 2-5 έτη. Τα συμπτώματα διαφέρουν από γυναίκα σε γυναίκα όσον αφορά την ένταση και τη διάρκεια, ενώ αυξάνεται σημαντικά ο κίνδυνος εμφάνισης οστεοπόρωσης, υπέρτασης και καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Μαζί θα μάθουμε πως μια ισορροπημένη και σωστή διατροφή μπορεί να αποτελέσει το «όπλο» κατά της εμμηνόπαυσης μειώνοντας – αν όχι και εξαλείφοντας – όλα τα συμπτώματα και τους κινδύνους που ελλοχεύουν αυτή την περίοδο της ζωής σας. Έμφαση θα δοθεί στα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για καλύτερη υγεία των οστών και του καρδιαγγειακού συστήματος.

Σκοπός της υπηρεσίας

  • Σχεδιασμός ενός προσωπικού διατροφικού πλάνου με σκοπό την κάλυψη των απαραίτητων θρεπτικών συστατικών που χρειάζονται κατά την περίοδο της εμμηνόπαυσης.
  • Διατροφική εκπαίδευση για τα οφέλη της σωστής και ισορροπημένης διατροφής κατά την περίοδο της εμμηνόπαυσης.
  • Διατήρηση του ιδανικού βάρους και όπου χρειάζεται παρέμβαση.